Najobľúbenejší liečebný wellness pobyt RELAX CLASSIC s relaxačnými procedúrami a vstupom do bazénov
Kúpele Rajecké Teplice
Výber ubytovania
Dovoľujeme si Vás informovať o rekonštrukcii strechy hotela Aphrodite Palace****, ktorá bude prebiehať od 27.05.2024 .
Informácie o pobyte
Dôležité informácie
- Podávanie stravy: Hotel Aphrodite a Hotel Aphrodite Palace majú vlastnú reštauráciu. Klienti hotela Malá Fatra a ostatných ubytovacích zariadení sa stravujú v reštaurácii Hotela Aphrodite. Stravovanie je formou bufetových stolov.
- Parkovanie: Pri všetkých kúpeľných zariadeniach je nestrážené parkovisko zadarmo. Pri hoteli Aphrodite a Aphrodite Palace je parkovisko strážené. Pri Vile Margaréta aj možnosť rezervácia garáže za poplatok.
- Internet: WiFi pripojenie vo všetkých kúpeľných zariadeniach zadarmo.
- Zvieratá: Ubytovanie so zvieraťom v kúpeľoch nie je možné.
Pri pobyte od nedele do piatku od 2 a viac nocí zľava 10 % z celkovej ceny pobytu v termíne 01.06. - 23.12.2024
Na konkrétny pobyt a termín
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a dátum.
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na konkrétny pobyt bez termínu
Vyberiete si z našej ponuky konkrétny pobyt a termín bude otvorený v rámci platnosti pobytu. Obdarovaný nás kontaktuje a vyberie si termín sám
(Pri objednaní pobytu nám do poznámky uveďte, že máte záujem o darčekový poukaz.)
Na určitú sumu - ODPORÚČAME (najviac predávané)
Poukaz je bez výberu konkrétneho pobytu a na akúkoľvek sumu.
Napríklad v hodnote 200 € a tak si obdarovaný vyberie pobyt do 200 €, prípadne si vyberie drahší pobyt a doplatí rozdiel.
Termíny
Rezervujte si pobyt
- Ak nájdete na inej webovej stránke lacnejšiu ponuku na rezerváciu toho istého pobytu, ubytovania a typu izby, môžete nás požiadať o vrátenie rozdielu v cene.
- Predtým, než požiadate o vyrovnania ceny, musíte nám poskytnúť odkaz na stránku s konkurenčnou cenou, ktorá musí byť stále dostupná online počas overovania.
- Konkurenčná ponuka musí byť pre to isté ubytovanie a rovnaký typ izby, rovnaký čas registrácie a odhlásenia a rovnaké stornovacie podmienky ako naša ponuka.
V akom prípade nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny?
- Ak je konkurenčná ponuka súčasťou vernostného alebo bonusového programu, nie je možné požiadať o vyrovnanie rozdielu ceny. Týmto myslíme situáciu, keď zákazník získava zľavu ako odmenu za rôzne aktivity, napr. opakovanú rezerváciu, prihlásenie sa, zadanie kódu kupónu alebo odporúčanie stránky iným zákazníkom, ktorá vedie k zmenšeniu pôvodnej ceny.
Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas.
Pozrite si často kladené otázky - FAQ.